fredag 21 maj 2010

Ekologiskt volymshampo

Nu har jag provat i+m ekologiska volymshampo och balsam i ett par veckor och jag är nöjd. De ger en fylligare känsla i mina tunna fina strån och håret känns friskt och starkt trots att det är blekt och långt. 
 Jag upplever att ju mer jag använder produkterna ju mer volym får jag.

När jag testar nya produkter använder jag dem i minst ett par veckor innan jag bestämmer mig för vad jag tycker eftersom det ibland tar tid att se och känna effekten på produkterna.

i+m volymshampo och balsam innehåller minst 95% ekologiska ingredienser och har ett neutralt pH värde för att inte rubba den naturliga balansen i hårbotten.

Finns att köpa i många internet butiker samt i några vanliga butiker samt frisersalonger runtom i landet. Klicka här för att se en lista och hitta din närmaste butik.



Wheat Germ Volume Shampoo






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar