lördag 13 november 2010

Rich Hippie Utopia

Ekologisk parfym. Nu har jag köpt en ny Rich Hippie parfym som heter Utopia. Det är så himla praktiskt med de små 5ml flaskorna och eftersom de är så billiga (219-249:-) kan man köpa en ny doft ofta! Jag ska prova mig runt lite till innan jag beställer Parfum styrkan som kostar mer (749:-).

Tidigare har jag använt Rich Hippie Shambala som är en rätt tung doft så nu tog jag Utopia eftersom den är lättare och fräschare med inslag av citrus. Shambala är fortfarande favoritparfymen men Utopia känns bättre dagtid när man inte vill dofta för mycket.

Det finns så många dofter i Rich Hippie! Några tips på nya favoriter bland deras parfymer? Jag tycker om att de är mer som en olja som rollas på istället för spray eftersom det alltid sticker i näsan och doftar mycket mer. Jag vill inte lämna ett långt doftspår efter mig utan mer att folk som precis när de går förbi tänker att mmmm... vad har hon för parfym på sig?

Jag köper mina Rich Hippie parfymerwww.skonhetsbutik.com.

5ml Shambala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar