tisdag 2 november 2010

Mer om Nea of Sweden

Nu har jag blivit riktigt förtjust i Nea of Swedens ekologiska hudvård och som tur är har Skönhetsfabrik ett super duper erbjudande i sin nätbutik på ekologisk ansitksrengöring, ansiktsvatten och ansiktskräm. Man kan kan köpa alla 3 för bara 349:- och produkterna anpassas efter hudtyp. Bara att välja vilken hudtyp du har när du beställer. 

Jag har beställt idag och hoppas hoppas att de kommer innan helgen så att jag kan testa och pyssla på Lördag!

Är det någon som har testat lermaskerna?

Klicka här för att se erbjudandet i den ekologiska nätbutiken.

Ansiktsvård erbjudande

2 kommentarer:

  1. Har testat ganska många av Neas produkter, men tyvärr inte just lermaskerna. Är dock väldigt nöjd med allt hittills, så de borde inte vara ngt undantag. Bra erbjudande, får bli julklapp till min mamma, som också upptäckt Nea nyligen!

    SvaraRadera
  2. Tack för det:) Jag har nu hunnit testa de produkter jag beställde och är helnöjd. Helt klart en prisvärd serie.

    SvaraRadera