fredag 1 mars 2013

Kjaer Weis Blush

Jag har fått hem prover på Kjaer Weis Cream Blush Compact i färgen Lovely.

En helt underbar produkt som fick mig att smälta bara vid anblicken av förpackningen och dess tyngd i handen.

De vackra dosorna är i metall och har en smart flip lock. När man sedan använt upp sitt rouge, lip tint eller ögonskugga köper man bara en liten refill och lägger i dosan.

Kjaer Weis krämrouge Lovely är krämigt och jag har applicerat det med fingertopparna. Först duttar jag på kindbenet och masserar sedan in rouget ordentligt. Värmen från fingrarna gör att det fäster bra på huden.

Lovely passar ypperligt på min bleka vinterhud och ger ett fräscht intryck av att ha varit ute i friska luften.

Kjaer Weis Cream Blush Compact köper du hos Swedish Beauty Factory >


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar